Clasic

Fularele sus, steagurile in vint…

Bari, intr-o partida cu Bologna

5 răspunsuri to “Clasic”

  1. […] l-am gasit pe acest blog Possibly related posts: (automatically generated)De moda […]

  2. GeamSpart Says:

    Cum sa urmaresti un asemenea blog ?? Te credeam baiat serios.

  3. @geamspart.baiatu’ cu acel blog si’a facut reclama singur … stai calm ca nu urmareste asemenea bloguri

  4. nu mi-am facut reclama nu va faceti griji. Doar am luat filmuletul de aici si l-am pus la mine pe blog mentionand sursa. Si asa s-a dat comentariul ala automat, numit si trackback sau ceva de genu.

  5. imi scapa sensul acestei discutii…

Lasă un răspuns

